Orkar inte skriva ett inlägg så ger er en lista.

1. Berätta om första fyllan.
2. Berätta om första kyssen.
3. Vem är ditt snyggaste hångel?
4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
8. Favoritsexsoundtrack.
9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
11. Har du ljugit för att få någon i säng?
12. Har du strippat för någon?
13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
14. Har du snattat?
15. Har du moonat?
16. Den du levt och upplevt mest med?
17. Hur många har du varit kär i?
18. Käraste ägodel?
19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
21. Homo, hetero, bi?
22. Vad är kärlek?
23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
25. Ordet är ditt.
1. Berätta om första fyllan.
Minns fan inte, men skulle tro att jag var runt 13 år gammal om ens det.

2. Berätta om första kyssen.
Wow, jag vet faktiskt inte vilket inte känns jättebra, men jag skulle chansa på att jag inte var jättenykter.

3. Vem är ditt snyggaste hångel?
Hm, det vet jag inte, svårt att säga.

4. Yngsta respektive äldsta hånglet?
Yngsta var 94a på fest, äldsta har jag ingen aning om.

5. Har du hånglat med fler än en person under en 24-timmarperiod?
Yep.

6. Säg något du är nöjd med i ditt utseende.
Det mesta faktiskt.

7. Nämn en detalj i andras utseende som attraherar dig.
Snyggt hår.

8. Favoritsexsoundtrack.
Dir en Grey.

9. Vilken är den pinsammaste skivan du äger?
Ingen aning, äger nästan inga skivor.

10. Vilken manlig/kvinnlig kändis skulle du kunna tänka dig att ha sex med?
Finns några.

11. Har du ljugit för att få någon i säng?
Nej.

12. Har du strippat för någon?
Nej.

13. Har du stoppat upp behån/byxorna någon gång?
Hahaha, nej?

14. Har du snattat?
Vet inte, kanske när jag var yngre.

15. Har du moonat?
Nope.

16. Den du levt och upplevt mest med?
Angelica, känt henne sedan jag gick på dagis och vi har varit nära ända sedan dess.

17. Hur många har du varit kär i?
3-5

18. Käraste ägodel?
Eftersom att jag lyckats bli av med både iPoden och mobilen får det bli datorn.

19. Vad skulle göra dig mest glad nu?
Tänker inte skriva det som skulle göra mig mest glad men något som skulle göra mig glad är ifall jag får tag på öl, haha.

20. Vad har du varit mest rädd för i ditt liv?
Att folk ska se.

21. Homo, hetero, bi?
Jag är heterosexuell.

22. Vad är kärlek?
Något som människor kom på när de fick tid över efter att ha gjort det som är nödvändigt för att överleva. Något som bara existerar i våra hjärnor men ändå är nödvändigt för att samhället ska fungera som det gör idag.

23. Vad skulle du göra annorlunda om du fick återvända bakåt i tiden och ändra en sak?
Finns bara en sak, men det skriver jag inte här. En mening, ett ord, en lögn.

24. Har du något bevarat inom dig som ingen annan vet?
Mycket, väldigt mycket.

25. Ordet är ditt.
Go dag, chillade hos Honk med Jesper och lite senare även Moa. Vi såg skitkonstiga filmer och sedan gick jag hem ifrån halvorstorp eftersom att jag hade ångest efter att jag ätit godis när jag ska göra det imorgon igen. Hehe.

Kommentarer
Postat av: angelica

Heh, tycker om dig JÄTTEMYCKET

2010-04-13 @ 23:12:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0