Orddiarré.

Kom alldeles nyss hem ifrån en skön kväll. Väldigt random. 
Honken, Meijer och jag gick från stan till Cornelia, på innovatumområdet hamnade vi en liten stund på en firmafest med byggarbetare. Sjukt random, det var jättefult men vi stannade inte så länge. Hahahaha. Hos Cornelia käkade vi god mat och kollade på film. Dock var det paranormal activity vi såg och den suger ju stenhårt, kan verkligen inte förstå hur mina vänner kunde bli så rädda att de nästan sket på sig och helt seriöst sitta och skrika hela filmen. Den är så jävla B, vi skulle kunna göra bättre filmer i skolan. Skriken blev ju något irriterande eftersom att jag hade migrän. Efter filmen var min migrän så jävla jobbig att jag bestämde mig för att ta bussen hem istället för att stanna en stund och få skjuts. Men kvällen var fortfarande värd, firmafesten var ju bara asful, hahahaha. 

- Har ni diarré? 
- Nej, hahaha, eller va?
- ... Ja, ni ordbajsar ju.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0