Let your mind just go wild

Haha, uppsatsgrejen sket sig, ämnet sög verkligen. Hade ingen aning om vad jag skulle skriva. Efter att jag skrivit ungefär 100 ord så satt jag i typ en halvtimme utan att skriva. Sedan helt plötsligt var tiden nästan slut, fick ihop till drygt 300 till slut i alla fall. Hahaha, men det var ju inte direkt någon kvalité på det jag skrev. Får se ifall jag ens får ha kvar mitt MVG. Hahaha. Fast det går förhoppningsvis bättre på de andra delarna, har i stort sett haft alla rätt på varenda jävla övningsuppgift vi gjort inför dessa prov hittills. 
För övrigt är jag så extremt glad över att jag slipper ha nationella i matte för att jag har tentat av skiten. Så får sovmorgon då istället. Sjukt underbart. 

Jag "börjar" bli sjuk och det är inte okej. I söndags och måndags hade jag fet feber och jag är förkyld som fan. Plus att det är pollen i luften. Hihih, åh vad roligt. Fast nej. Orkar inte. Skolkade från sista lektionen och drog hem, låg i sängen och slöspelade lite gitarr hur länge som helst och var lite smått melankolisk (haha!). Jag hatar verkligen att sitta vid datorn nu för tiden, ändå gör jag det lite för ofta lustigt nog, men usch. 

You left me in your little miserated place
You've locked so many doors,
But I won't escape, I know you'll be back

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0