KUK

Hej.
Jag är lite smått hysterisk här.
Det är så att Dir en Grey spelar i London tredje augusti, och jag vill verkligen, verkligen, verkligen åka och se dem. Finns billiga flygbiljetter och allt, konsertbiljetterna släpps på fredag. Inte för att jag har några pengar alls men studiebidraget kommer ju faktiskt på fredag. Jag är bara i desperat behov av någon som följer med på själva konserten. Hoho. Vad arg jag är, varför har jag inte fler vänner som lyssnar på bra musik? Nej. Nu är jag lite arg här igen. 

Btw svar på kommentar, jag vet att det finns en anledning till att det finns 18-årsgräns på cigg, det var jävligt dumt av mig att börja från första början. Men när jag började för drygt två år sedan var det oerhört mycket lättare att få tag på skiten, inte för att det är en ursäkt men.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0