Kasta daim i min mun.

Hej, jag har tråkigt. Vi har samhäll och jag fick precis reda på att vårt arbete ska vara inne nästa fredag och vi har inte ens börjat än. BRA JOBBAT. Men tja, det funkar väl.

Igår hade jag utvecklingssamtal i en timme och förtiofem minuter efter att ha solat och sedan drog jag till Angelica och sov där det var därför jag inte bloggade. HEHEHEHE. Fett fint att jag bara är brun på framsidan av kroppen men inte bakom. Vi satt fan i solen i tre och en halv timme igår i väntan på att ha en jävla svenskalektion där vi inte ens hade någon lärare. Värt, fast nej.

Jag måste verkligen kissa nu! Peace out!

Btw, jag tror att jag är beroende av Daim.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0