Jag med

Igår var ju då DAGEN.
Haha, det gick bra som fan. Typ.
Mitt minne av igår är som en stumfilm med glapp, jag minns på ett ungefär vad jag gjorde men jag minns inte vad jag sa... Hehe. Det nästan enda negativa var väl att Mejjan mådde sjukt dålig ett tag så fick sitta inne i badrummet med henne en jävligt bra stund, men mja. Det gick bra till slut. Kom en massa randoms dock som inte riktigt ville dra när de skulle och någon rånade kylen och åt upp all kladdkaka, hahaha.
När alla hade dratt gjorde vi varma mackor i mängder... Aldrig har mat varit så uppskattat, hahahah. 

Btw, jag börjar snart gråta av frustration, min mobil vägrar starta. Alltså, HELVETES jävla fittsnor. Varför kan jag aldrig få ha mobil? Ärligt talat?

Kommentarer
Postat av: Anonym

jättefin blogg!

2010-04-05 @ 19:40:47
URL: http://svagaord.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0