Ja o min hest

Vet att det är lite mycket listor nu, men seriöst.

Hästen du valt:
Vad har den för stam?
Var är den för ras?
Hur gammal är den?
Är den din?
Har du tävlat den?
Ridit lektion med den?
Durshat den
Vart hos den då veterinären vart i stallet ( )
Badat med den:  ( )
Någon gång haft tråkigt med den ( )
Sagt ''dumpolle till den ( )
Sagt ''jag älskar dig'' viskandes i hästens öra ( )
Ridit ut på den ( )
Ridit dressyr på den ( )
Hoppat på den ( )
Hoppat högre en 50 på den ( )
Skriv några rader om din älsklinghäst:
Hästen du valt:
Vad har den för stam? Indianstam eller kanske björk.
Var är den för ras?  Blodhund
Hur gammal är den? Asagammal
Är den din? Ja<3
Har du tävlat den? Yep, jag är ju tävlingsryttare liksom.
Ridit lektion med den? Nej, jag är för bra på att rida för att ta lektioner.
Durshat den
Vart hos den då veterinären vart i stallet (x)
Badat med den:  (x) (Badar med min häst varje vecka)
Någon gång haft tråkigt med den ( ) (Ja o min hest har alltid roligt)
Sagt ''dumpolle till den (ibland när jag känner mig busig säger jag det :$)
Sagt ''jag älskar dig'' viskandes i hästens öra (x) Hihihi
Ridit ut på den (x)
Ridit dressyr på den ( ) (<- Gayalert)
Hoppat på den (x)
Hoppat högre en 50 på den (x)
Skriv några rader om din älsklinghäst:
Min häst är bäst. Eller vah?

Nu blire utgång.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0