If I could, I would.

Haha, så fult förut, satte mig på bussen till Michelle, trodde att de andra skulle missa bussen för att de var inte på, så helt plötsligt kommer de springande med drygt 20 ballonger på ett snöre som de snott från Kappahl som de åkte buss med. Great. De hade även köpt en fisk, en räka och en liten illegal skål som fisken Gerbil och räkan Michelle kunde leva i, skålen var ju sådär max 2 decimeter bred, hahaha. Aja, men det var en trevlig kväll, vi satt i garaget, blåste upp runt 40 ballonger till, käkade tårta, chips och pratade om allt möjligt. 

Sedan var det buss hem och i väntan på den förolämpade Meijer random asian lady en del utan att tänka sig för då hon satt och jättehögt kritiserade asiater och deras språk m.m. Det var kul.

Imorgon sover jag hos Cornelia I think, får se vad vi hittar på, kanske partay eller något.

Nu är jag trött som fan men kan inte sova, hehe. Får se vad jag hittar på.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0