Hey - Dancing in the street

Vårdcentralen förut var hemskt. Fick sitta två timmar i väntrummet. Först väntade jag på läkaren för att jag ska träffa honom i tre minuter så att han kan skicka mig till labbet, som jag får vänta på i en timme till. Kul. Det var sjuka, vidriga människor överallt. Gamla människor, som är äckliga annars och inte kan ta hand om sig själva. Otroligt tjocka hostande människor. Människor som är så skabbiga och fula att jag skulle kunna spy. Människor som snöt sig och kollade på sitt snor. En spydde i något rum. Och inte en ENDA jävel höll för munnen när den hostade. Helt seriöst. Dock var det inte så många barn där idag men jag får ändå en sådan oerhörd ångest av att sitta där. Efter att ha väntat på labbet i en timme var jag nära på att ge upp och reste mig för att gå därifrån när de ropade in mig. Åhh, det jävla stället alltså.

Sedan kom jag till skolan, hade engelska. Så väntade vi halva håltimmen för att få reda på att vi inte hade några fler lektioner den dagen. Haha, sämst. Men vi drog till folkets park och chillade i solen en stund. Sedan gick jag hem och SOV en timme. Eftersom att jag bara sovit fyra timmar på två dygn...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0