Forget the wreckless things we've done.

Chill dag, vaknade av ett sms om att jag skulle komma till bryggan.
Tog en kopp kaffe och drog ner dit där vi satt och rökte vattenpipa en stund, träffade Cornelia för första gången på lite för länge! Sedan blev det kaffe på espressohouse, hem till Cornelia, hem till Judit, promenad, hem till Judit för lite singstar och sedan gick jag och Meijer tillbaka till stan, gick in genom döden, haha, dvs. lite halvt lost på innovatumområdet och slutligen var jag hemma och åt för första gången på hela dagen nu har jag kramp i magen så mätt jag är. Fett weird att jag inte var hungrig förrän vid halv elva. 
Aja, det var nice och jag hade tagit kort ifall det inte varit så att jag inte hade med mig kameran och har ingen mobilkamera. Nokia 3310<3

Btw, det var inte förrän någon timme sedan jag fattade att det var fredag och inte torsdag, inte okej. Lovet är nästan slut! Men imorgon blir det grillning ifall vädret tillåter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0