FITTA

Jag är så ARG. 
Vaknade hur jävla tidigt av att random eidargubbe går och river ner tapeter och visslar utanför mitt rum. Gjorde mig i ordning och så fort eidargubben gick på lunch drog jag hemifrån och märkte att all min jävla cigg är borta. Antagligen mor som har tagit dem, eller min syster men det är mindre troligt. ARG. Sedan, är det ingen jävel som kan köpa ut cigg till mig, blir nekad i tre kiosker och får gå och fråga folk ifall de kan bjuda på en cigg som en och annan tattare. ARG. 

Aja, har i alla fall varit med Meijer hos frisören och sedan var vi i Göteborg och käkade thaimat och skit. Men jag är ARG. OKEJ. HEJDÅ BLOGGEN.

Ser ut som att jag har jättefeta armar men det har jag inte. Tror jag. JAJA.

Kommentarer
Postat av: Anonym

ofta de ser feta ut.. för de 2:a, det finns en anledning till att de e 18årsgräns på cigg

2010-04-27 @ 16:45:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0