Coolt

1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till?
2. Gör du narr av folk?
3. Fiktionell favoritkaraktär?
4. Har du nånsin snattat?
5. Hur många kuddar har du i sängen?
6. Det senaste du åt var..?
7. Vad heter du i mellannamn?
8. Vad läser du för bok nu?
9. Favoritskådespelare?
10. Hur många timmar sov du inatt?
11. Grillat eller friterat?
12. Har du nåt smeknamn?
13. Favoritfrukt?
14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow?
15. Rap eller metal?
16. Har du någonsin varit i slagsmål?
17. Har du blivit inkallad till rektorn?
18. Har du blivit avstängd från skolan?
19. Har du varit i en rättegång?
20. Känner du nån mördare?
21. Skulle du kunna döda en annan människa?
22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja?
23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen?
24. Föresten, mjukglass eller kulglass?
25. Känner du någon polis?
26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa?
27. Senaste konsert du var på?
28. Engelsk eller amerikansk engelska?
29. Fiskar du?
30. Tycker du blod smakar gott?'
1. Senaste gången du klädde ut dig på Halloween, vad var du då utklädd till? Minns inte :(
2. Gör du narr av folk? Ja, haha.
3. Fiktionell favoritkaraktär? Hm, vet inte.
4. Har du nånsin snattat? Inte vad jag minns, men snattade säkert godis någon gång när jag var liten.
5. Hur många kuddar har du i sängen? Fyra här, nio hos far.
6. Det senaste du åt var..? Oj, minns inte.
7. Vad heter du i mellannamn? Amanda
8. Vad läser du för bok nu? Ehm, någon deckare när började läsa innan jul till skolan.
9. Favoritskådespelare? Oh, svårt att välja. Milo Ventimiglia eller Zachary John Quinto. Haha, eller kanske han som spelar Rod i Hot rod.
10. Hur många timmar sov du inatt? Ingen aning, sov väl typ 6 timmar och då vaknade jag fett ofta och hade svårt för att somna om, så runt 4 kanske.
11. Grillat eller friterat? Ehe, svårt att välja. Grillat kanske... Eller nä... Åh.
12. Har du nåt smeknamn? ...
13. Favoritfrukt? Uhm, äter sällan frukt. Men kanske mango.
14. Vad tycker du om CAPTAIN Jack Sparrow? Har inga speciella åsikter om honom.
15. Rap eller metal? Metal
16. Har du någonsin varit i slagsmål? Yep.
17. Har du blivit inkallad till rektorn? Uhm, tror inte det.
18. Har du blivit avstängd från skolan? Nej.
19. Har du varit i en rättegång? Nej.
20. Känner du nån mördare? Haha, nej, men jag drömde att jag gjorde det i natt >:
21. Skulle du kunna döda en annan människa? Bra fråga, nej jag tror inte det. Om inte människan i fråga har gjort sådana extrema saker mot mig att jag själv inte skulle klara av att leva, då skulle jag nog mörda personen och mig själv efter. Detta kommer dock aldrig att hända. Haha.
22. Om du var tvungen att vara en kändis för resten av ditt liv, vem skulle du välja? Kan inte bestämma mig :(
23. Hur många kulor brukar du ta i kulglassen? Många, eller vah?
24. Föresten, mjukglass eller kulglass? Det jag är sugen på, oftast kulglass då mjukglass ofta har en tendens till att smaka mjölk.
25. Känner du någon polis? Nej, vill inte göra det heller.
26. Har du nån gång ramlat ner för en trappa? Hahaha, har jag säkert.
27. Senaste konsert du var på? Senaste stora konserten var MUSE i oktober.
28. Engelsk eller amerikansk engelska? Amerikansk, brittisk låter så jävla gay.
29. Fiskar du? Nej.
30. Tycker du blod smakar gott? Nej?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0