Allt var förbjudet.

Ligger i min säng och filosoferar lite. De nya tapeterna får mig på tänkarhumör, hahahah. Helt seriöst. Eller typ, mys med kaffe och musik samt mycket relevanta och irrelevanta tankar. Mysigt, tills man börjar tänka på fel saker. Borde egentligen plugga, ligger efter med tre svenskauppgifter varav en av de skulle varit inne i november och en samhällsuppgift som ska vara inne imorgon, fast den kan jag inte göra hemma i alla fall, får väl stanna kvar efter skolan och göra den där istället... Dör. Nej, jag orkar inte plugga ikväll, verkligen inte. Hahaha, så säger jag varje kväll... Var några månader sedan jag pluggade alls hemma. Ikväll ska jag i alla fall bara chilla och inte bry mig om saker och ting. För att jag skiter fullständigt i allt utom ett fåtal riktigt speciella saker just nu.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0