Äckel.

DITT LIV
Vad heter du? - Cassandra
I mellannamn? - Amanda
I efternamn? - Ska byta så fort jag vet vad jag vill heta.

vart bor du? - Trollhättan
Trivs du där? - Nej, fittigaste staden.
Brukar du läsa horoskop? - Nej, bara ibland när jag läser metro.
Har du körkort? - Självklart, eller nej.
Favoritdjur? - Har inget.
Vad spenderar du dina pengar på? - Kaffe, cigg och alkohol. Tja.
Festar du? - Hela jag är en fest för fan.
Brukar du bli för full? - Brukar och brukar... Det händer.
Antal kuddar i sängen? - Minst fyra.
Kan du baka bullar? - Kan, kan jag väl. Tror jag. Inte direkt så att jag har försökt.
Bläck eller blyerts? - Beror på vad jag ska skriva.
Mc donald's eller burger king? - BK
Är du allergisk mot något? - Ja, hårfärg, pollen och kiwi. 
Äger du ett busskort? - Ja, skolkort.
Dricker du blå, grön eller röd mjölk? - Ingen av dem, hatar verkligen mjölk. Verkligen.
Hur ser du ut idag? - Hehe, rätt skabb, har inte gjort mig i ordning ännu.
Nästa mål i ditt liv? - Få G i alla ämnen jag läser nu.
Vad såg du senast på tv? - Vet inte, kollar i stort sett aldrig på tv.
Hur svarar du i mobilen? - Beror på vem som ringer och vilket humör jag är på.
ringde dig senast? - Ingen aning, men jag ringde Angelica för några minuter sedan.
Vad sa den som ringde? - Minns inte.
Antal timmar sömn inatt? - Vet inte, sov fett dåligt, vaknade hela tiden.
Sov du ensam? -  Ja.

SENASTE PERSON SOM
Sov i din säng: Jag.
Såg dig gråta: Hahahaha, jag vet inte.
Fick dig att gråta: Ingen aning. 
Du gick på bio med: Jesper och Meijer.
Du gick på stan med: Meijer.
Skällde på dig: Mor.
Skickade ett e-mail till dig: Vet inte, facebook antagligen.

HAR DU NÅGONSIN
Sagt "jag älskar dig" och menat det? -  Ja.
Bråkat med ditt husdjur? - Bråkade ganska ofta med Bertil när han levde.
Drömt något helt galet och så har det hänt dig nästa dag? - Ja! Helt sjukt.
Tar du droger? - Nästan allt bra i livet klassas som droger, koffein, nikotin osv. Men narkotika, nej.
Vad är du mest rädd för? - Jag är rädd för harkrankar.
Vilka kläder sover du i? - trosor och t-shirt
Vart vill du gifta dig? -  Vill inte gifta mig. 
Vad hatar du verkligen? -  När folk tror saker om en som inte är sant, rykten och skitsnack dvs.
Har du varit kär? - Ja.
Kör du bil? - Nej.
Har du ett jobb? - Nej.
Gillar du att ha folk omkring dig? -  Ja.
Är du ett hälsofreak? - Verkligen, verkligen inte.

STUFF
Har du varit kär i någon du inte haft någon chans på? -  Ja.
Är du ensam nu? - Ja.
Låtar som fastnar i ditt huvud ofta? - Hos dig är jag underbar - Patrik Isaksson HAHA!
Vill du gifta dig? -  Nej.
Vill du ha barn? - Verkligen inte.

FAVORIT
Rum i huset? -  Mitt rum och badrummet.
Typ av musik? - Blandat.
Månad? - Juli

DE SENASTE 48 TIMMARNA
Gråtit? - Ja. Hehe.
köpt någonting? - Ja, kaffe.
Varit sjuk? - Är sjuk nu.
Sjungit? - Uhm, skulle inte förvåna mig.
Sagt "jag älskar dig"? - Nej, men har skrivit det.
Velat säga till några att du älskar dem? - Ja.
Träffat nån ny person? - Nej.
Saknat någon? - Ja.
Kramat någon? - Tror det.
Kysst någon? - Nej.
Haft sex med någon? - Nej.

SENASTE
Låt du hörde: Lyssnar på Dir En Grey – Vinushka at the moment.
Film du såg: Ingen jävla aning.
Sak du stal: Ingen aning.

FÖRSTA
Första bästa kompis: Haha, Nina tror jag.
första jobb: Jag har aldrig haft ett riktigt jobb.
Första inhandlade skiva: Vet inte.
Första förälskelse: Vet inte.
Första begravning? - Har aldrig varit på begravning.
Första piercing/tatuering: -

SENASTE
Senaste människa du slog: Vet inte! 
Senaste stora bussresan? Stora? 
Senaste långa telefonsamtal: Vet inte, har inte haft en fullt fungerande mobil på ett tag.



Btw, Dir en Grey spelar på sonisphere i England i sommar och jag skulle nästan kunna göra vad som helst för att dra dit! Nästan.

Kommentarer
Postat av: angelica

Aw Bertil D:

2010-04-13 @ 23:08:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0