You used to be everything to me

Hej :3
Idag har jag varit så trött att det inte är sant, utpå det så håller min rygg på att döda mig! Den hatar mig! Seriöst.
En dag ska jag starta ett företag som tillverkar massagepermobiler, den dagen kommer mitt liv att vara helt perfekt!

Riktigt chill dag annars, mellan 8 och 10.30 hade jag medieproduktion och då var jag bara i slottsskogen och fotade men Angelica, trevlans!
Slutade typ kvart i tolv idag, drog med Angelica ner till stan och köpte en jacka, det behövdes! Hållt på att frysa ihjäl de senaste dagarna. Sedan träffade jag helt random Linus, Emma mfl. Även Xisco kom.
Vi gjorde egentligen inte ett piss, utan de satt mest och mobbade mig utav diverse obefintliga anledningar.
Men 3 åkte jag hem och satte mig framför datorn och startade AoE, men råkade somna mitt i spelet, haha. Drömde jättekonstiga saker, jättefreaky.

Denna helg kommer bli så jävla tråkig för har ingenting planerat whatsoever, nästa kommer däremot bli kul. Förmodligen party.

Jag och Linus är Slanders, alla andra är Flanders! Hahah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0