Concrete rapture


Tog bilden ifrån Jespers facebook, han skulle egentligen skickat den för... tja, ett par månader sedan, men det har han inte gjort så jag tog mig friheten att sno den ifrån honom istället.
Bara för att den är söt och jag saknar fridaskolan!
Grundskolan var extremt bekvämt om man tänker efter, man kunde skolka men fortfarande få pengar, "försvinna" mitt i lektionen utan att komma tillbaka och ändå klara sig undan frånvaro, lärarna var lättare att lura, man behövde inte betala eget skolmaterial what so ever, ingen brydde sig om deadlines, arbtetet var mycket friare och så vidare.

Möh, okej, okej, okej, okej. Det är inte kul att läsa om skolsaker, men jag saknar fridaskolan, och ifall några småkids där ute läser min blogg kan jag väl säga att de ska njuta av grundskolan medan de kan.



Och försök inte ens klaga på mitt hår, jag vaknar runt 5 varje morgon och plattar håret så länge jag hinner, men ändå blir det lockit så fort jag går utanför dörren. Bilderna är tagna för ett random projekt vi har i mediaproduktion.



Hittade även lite gamla bilder, jag och Angelica till vänster, och tja, jag och Linusb0y till höger. Haha, Linus innan han började platta håret<3 Linus som 13-åring<3

Nu hitta jag inga fler roliga bilder, eller jo, alla bilder på Frida med hjälm. Haha, men de laddar jag upp när jag fått några fler till min collection istället :)

Btw, det spöregnar rövigt mycket ute. Jag hör inte ens min musik för att de regnar så jävla mycket. Fucking väder.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0