The resistance

Sitter och lyssnar igenom Muse nya album, The Resistance (en vecka innan det kommer ut på riktigt :'3) och holy fuck vad bra det är. Får en inner orgasm over here!
Var jätterädd att jag inte skulle gilla det, brukar vara lite halvskeptisk när ett band bestämmer sig för att göra något annorlunda, men detta är riktigt awesome! Trots att det är lite annorlunda.
Återkommer när jag lyssnat igenom allt lite mer dock!

Helgen ser helt okej ut, imorgon sover jag hos pappa, ska bli så jävla skönt att få sova för en gångs skull, har längtat hela jävla veckan. På lördag ska jag först repa lite med Jesper och vår eventuella trummis (som jag aldrig träffat förut, haha) och därefter drar jag till Göteborg för att spendera natten hos Linus. Awesome!

Nu tänkte jag lägga mig ner och läsa eller något och njuta av musiken :''''3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0