Bajsdag

Sämsta dagen på ett bra tag.

Började med en jättejobbig natt, somnade inte allt för sent, men vaknade med ca. en halvtimmes mellanrum på grund av att jag slängt mig upp ur sängen i tron om att jag försovit mig, stressad som fan, och tja, det är inte så jättelätt att somna om när ens puls hamnat i max av stress.

Vaknade sedan till slut av min väckarklocka, trött som as, men tog mig upp, gjorde mig i ordning och gjorde lite kaffe, kände att det behövdes, tog med mig kaffet och drog ut. Det finns inte direkt ord som kan beskriva hur trött jag var när jag gick till tåget imorse, många tidiga morgonar tidigare har jag känt att mina ben viker sig av utmattning men inte på denna nivå. Jag tog ett lagom stort sten, på helt vanlig plan mark men när jag skulle sätta ner foten så vek sig benet och jag ramlade, skrapade upp hela knät och det gick hål i byxan, samtidigt som jag spillde hett kaffe över hela min hand...
    Bra start på morgonen! Inte, det enda bra var att min vita t-shirt höll sig vit.
Men jag reste mig fort som fan, för det var extremt pinsamt och började dricka av det kaffet som fanns kvar för att orka, och det gjorde jag minsann.
Tog mig till skolan enbart för att få reda på att lektionen blivit inställd, jävla fitta, hade kunna sova en bra stund till och kunnat bespara mig allt det där jobbiga. Så vi hade alltså inget att göra i ca. 100 minuter, så jag och Angelica åkte in till stan och lite skit. Efter det hade vi engelska, sedan käkade vi lite mat som smakade bajs och åkte till gamle stan.

12 mötte vi våran klass där och skulle kolla på postkodmiljonären, det var sjukt idiotiskt tråkigt, obekvämt och onödigt. Ärligt, förstår inte varför vi skulle göra det där. Vi var där mellan typ 12 och 16.30, spelade in två avsnitt som kommer sändas på lördag och nästa fredag, kommer förmodligen att synas ganska väl på lördag med tanke på att jag sitter på raden längst fram, haha. Check it out.
Såg ut som fan though, sjuk. Så hoppas lite på att de klippte bort mig.

Jaja, imorgon har jag i alla fall sovmorgon och kan gå upp 7.30 :'3 Great!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0