Cola är godare än pepsi.

God kväll allesammans!
Eh. Klockan är nu 01.05 och jag är pigg som fan, vilket jag inte bör vara... alls.
Förmodligen för att jag pratat i telefon i typ 100 minuter, och på grund av den dåliga täckningen här hos pappa har jag fått springa runt i rummet för att höra något. Eh, lite motion är alltid bra!

Sammanfattningsvis har väl dagen varit helt okej, skola, slutade 11.55 som varje fredag, åkte hem, drog till pappa, chips, pepsi, kladdkaka osv. Gott!

Jag fick leka lite i fotostudion idag också. Awesome, ska se ifall jag kan få upp lite bilder därifrån. Det är mycket roligare att ta kort än att vara med på kort, speciellt när man inte vet innan att man ska bli fotad och ens hår är lockigt, inte kul. Men whatever. Kul ändå. Ta typ ta med ett USB-minne till skolan på onsdag och lägga över alla bilder så att jag kan dela med mig lite på bloggen.

Stämningen i min klass har i alla fall blivit liiiite lättare, det är inte knäpptyst under lektionerna längre, bara ibland.

Åh, jag har längtat hela veckan efter idag, you know why? För att jag ska sova, sova som fan! Kan sova hur länge jag vill på morgonen... Typ. Ska hem till Linus och sova hos honom imorgon i och för sig, ska laga makaroner med smält ost till oss. Så nu tänkte jag börja att försöka göra det jag längtat efter hela veckan.
     Who am I kidding? Inte en chans att jag kommer somna nu, jag är hur pigg som helst, ska nog dra på en film eller två och bara ha det mysigt i min stora säng :)

Som avslutning ska jag citera Robin "Jag hatar att torka mig i röven, för att när man gjort det så känns det fortfarande som att man inte torkat sig och så måste man torka sig igen"
Åh, han är fullkomligt normal, och jättefräsch, berättar alltid saker man vill veta och så vidare! NOT!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0