United states of eurasia

Hej, hej. Hemskt mycket hej! *nynnar resten av melodin*
Slutade som varje fredag tolv idag, åh vad skönt det är, därefter njöt jag och Angelica av sommarvädret för kanske sista gången i år, och nu är jag hos pappa. He-he.
Nästa vecka har jag sovmorgon på onsdagen och kommer förmodligen att vara ledig på fredagen, awesome!

Som jag skrev igår så verkligen älskar jag The Resistance av Muse, jag är mer pepp än någonsin inför konserten nu. Åhh.

Kom på att imorgon kan bli lite stressigt men det löser dig nog, annars händer det inte så mycket som är värt att läsa om... Jag vaknar, åker till skolan, och efter skolan är jag så trött att jag nästan avlider, så jag går hem och väntar på att somna typ. Okej, det där var väl lite extremt, nu lät jag som att jag inte har någon liv över huvud taget, men tja. Jag orkar helt enkelt inte med så mycket på vardagarna. Därmed inte idag heller, utan vill bara ligga hemma och vila ut.


I'll wait a thousand years
Just to see you smile again

Kommentarer
Postat av: friden

appropå dt, vi skiter i vandrarhemmet, vi tar lenas lägehet istället, så slipper vi boka och skit... nästa gång vi träfas så kan jag ta emot the cash också ;)

2009-09-12 @ 18:09:50
URL: http://btwjag.....blabla,duvet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0