Skola, fryspizza och muse.

Hello, hello.
Återigen, förlåt för den dåliga uppdateringen, men har inte haft något internet de senaste dagarna, och inatt sov jag hemma hos min egen lille bög, Linus.
Detta kan inte bli ett speciellt långt inlägg i och med att jag har en pizza i ugnen... Jag äter fryspizza för ofta... Seriously. Men, det är extremt gott. Random.

Well, vad finns det att säga? Skolan går väl... Bra.
Min klass är fortfarande tråkig som fan, det är seriöst knäpptyst hela tiden i klassrummet, helt sjukt är det.
Dock är det bättre nu än förra veckan, men ändå. Det är nästan sjukt.
Men jag går fortfarande mycket hellre där på cyber än på någon skola som inte ligger i Göteborg.

Hm, har fortfarande inte bestämt mig för ifall jag ska flytta till pappa, i alla fall ett tag. Det är ju så jävla lägligt att bo så centralt med min mamma, och bussarna till stan ifrån pappa går väldigt, väldigt sällan. Hm, vet inte. Har inte pratat med mamma eller så alls, så mja, får se hur det blir.


Annars är jag riktigt pepp inför muse :3
Plus att deras nya album släpps snart, om jag har rätt släpps det den 15:e september i Sverige, vilket är samma dag som jag och min klass ska vara med på en inspelning av postkodmiljonären under. Kommer vara så extremt lame att sitta och glo på postkodsmiljonären istället för att lyssna på Muse, men jaja. Eftersom albumet släpps det 14:de i UK borde man kunna få tag på det dagen innan, lägga in på iPoden och njuta!

Well, nu kan jag inte skriva mer, pizzan är klar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0