Robin är så bra på svenska

Angående rubriken, fråga inte. Det var inte jag som valde den.

Jag är så jävla arg. Meningen med idag var att jag skulle sova direkt när jag kom hem, men icke. Nu ligger jag här, arg som fan och känner att det kan ta timmar innan jag lyckas somna om. Skitkul, inte. Bara älskar när man känner att man förmodligen kommer att somna snart men sedan kommer det någon idiot, som gör något idiotiskt. Åh.

Hade skolfoto idag btw, kom på det när jag gått hemifrån imorse... Så självklart hade jag inte tänkt på det alls när jag gjort mig i ordning, och självklart så spöregnade när vi kom fram till Göteborg, och självklart hade jag inte med mig min plattång. Kommer att vara ashet på fotot, lovar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0