Just like a star you fade, you fall you never look back :*

Halloj, detta är mitt 500:de inlägg, grattis till mig eller något. Har officiellt slösat en massa tid av mitt liv på att skriva en massa onödiga blogginlägg, och kommer nog inte sluta med det på ett tag heller. Hade egentligen tänkt att detta inlägg skulle bli speciellt eller något. Funderade på att lägga in massa bilder och delar ur tidigare inlägg. Men nu är jag på pappas dator utan bilder, dessutom är jag sjukt stressad, måste börja gå till bussen om tjugo minuter och jag har en massa saker som måste fixas innan dess.

Trodde tidigare idag att detta skulle bli en av de tråkigaste dagarna i mitt liv, blir så extremt jävla rastlös när jag inte har något att göra, kan inte sitta inne utan att träffa någon en hel dag, nästan helt omöjligt. Så att jag smsade Linus och vi kom överens om att jag kan sova hos honom ikväll. Awesome. Dock är han på släktkalas eller liknande till runt 10 så jag får se vad jag hittar på tills dess. Svinkallt ute ju!

Haha, idag har jag typ... Varit med min bror, fyfan vad awesome den pojken är.


Inte jag som tagit bilden, googlade. Inlägg ser så tråkiga ut utan bilder, men har inga bilder alls på den här datorn.

Btw, det känns konstigt att min mor vet att jag röker, trots att hon tror att jag verkligen håller på att sluta nu... Det känns fortfarande väldigt weird att inte hålla på att förneka och ljuga det första man gör varje gång man kommer hem. Känns helt okej antar jag. Fast att jag antar att jag ska sluta for real nu, har kommit på hur mycket pengar jag lägger på cigg varje månad, känns inte okej att över hälften av studiebidraget läggs på sådan skit. Vill kunna köpa kläder, smink, mat och sådant också. Höhö, ska se hur det blir, mina lungor börjar ta stryk också...

Jajaja, nu måste jag verkligen dra, ska till bussen om högst tio minuter och måste fortfarande hinna fixa lite saker.

Tu me manques!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0