I just want to tell you that... I care.

Hällo!
Blev ingen repning i fredags, men var med Jesper i alla fall.
Hahah, han har lovat att ställa upp i idol, och ifall han blir erbjuden guldbiljett ska han tacka nej... Då är han i alla fall min idol.

Lördagen var... Minst sagt intressant... Göteborg där det blev lite partyparty, tänker inte gå in på det här men tja... Det var väl trevligt.

Annars har det väl inte hänt speciellt mycket, haft lite kul på facebook, haha! Hatade facebook ett tag men efter det här tror jag aldrig att jag skrattat åt något så mycket som ett av mina logginlägg som just nu har 667 kommentarer. Ohlord.

Nu är jag så trött att jag snart avlider :(

I wanted freedom
Bound and restricted
I tried to give you up
But I'm addicted

Now that you know I'm trapped sense of elation
You'd never dream of
Breaking this fixation


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0