Missyabitch

26 dagar kvar till muse! Ehehe. Jag är pepp.

Hahah, har kommit på att alla mina drömmar är riktigt jävla retarded! Lite kul faktiskt.

Idag har jag typ bara legat i sängen hela dagen, typ ätit popcorn, känner mig fet som fan. Men ska ta bussen till stan om typ en halvtimme. Då ska jag hem till Angelica så att vi kan göra våran läxa och jag får 4 liter cola av Xisco, woho!

Natten var stundvis jobbig och stundvis mysig, någon gång efter 3 mådde jag bajs, somnade till slut någon gång runt 5. Men vaknade hela tiden och det känns som att jag inte riktigt fick någon bra sömn. Well, inatt tänker jag fan sova, annars kommer jag aldrig klara veckan.

Nu ska jag byta om och platta klart mitt hår, sedan ska jag till bussen :*

We don't want to, we don't need to, but we do it anyway because our animalistic instincts take over our bodies and mind. Just heavy breathing and naked skin. We want to, we need to. When the moon steals the place of our sun we have to.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0