Woah!

Hey suckers, efter att jag suttit i ungefär en timme och läst igenom en massa blogginlägg så har jag bestämt mig för att bli ungefär lika aktiv igen, awesome!
Men just nu har jag inget att skriva om och har jättetråkigt, så läs och njut.
300 frågor.

Test: 300 frågor

1. vad heter du? (ditt riktiga namn)
Cassandra

2. vad kallas du?
Cassandra/Barry/Cassy/Cäs

3. vad vill du bli kallad?
Cassandra

4. födelsedatum?
9/8-93

5. stjärntecken?
Quornfärsen

6. lunar?
Verkligen inte.

7. msn?
Jajamensan, [email protected]
Har redan ett par hundra randoms på min msn, så det gör inte så stor skillnad ifall jag lägger ut den här.

8. helgon?
Tror faktiskt inte det.

9. vart bor du?
Trollhättan, var bor du?

10. vad har du för mobil?
Sony Ericsson C905 tror jag

11. har du en egen dator?
Yes bitch!

12. vem är din/dina bästisar?
De vet vilka de är :*

13. har du några husdjur?
Saknar Bertil

14. vad ska du göra i sommar?
Långt kvar, men förhoppningsvis gå på festivaler och festa en massa.

15. favoritfärg?
Svart

16. turnummer?
Tvångstankar

17. vad älskar du mest?
Mig själv

18. intressen?
Vara fyndig

19. favoritband?
För många för att skriva här, men de två bästa är nog Dir en Grey och Muse

20. favoritlåt med ditt favoritband?
Kan inte bestämma mig

21. namnsdag?
27/11, Astrid

22. vad skulle du vilja heta? (för-andranamn-efternamn)
Har försökt komma på ett bra efternamn i över ett år nu men fortfarande inte kommit på något, funderar seriöst på att byta till Winner eftersom folk börjar tro att jag faktiskt heter det.

23. vad heter du på din msn just nu?

Epic-C          Jag vet faktiskt inte


24. hur många online?
57

25. vem är 15:nde online?
Någon random som är blockad

26. vem har du blockat?
Över 100

27. hur många olika grupper har du?
3

28. har du några olästa mejl på hotmail?
99+
Men tror det är runt 500

29. har du några nya kommentarer på bdb?
Nej, laddar inte upp bilder på bilddagboken längre.

30. isf hur många?
Kebab

31. hur ser din drömkille/drömtjej ut?
Snygg

32. beskriv ditt hår?
Jobbigt, gör inte som jag vill.

33. har du några piercingar/tatueringar?
Ohja, kan inte ens pissa för alla mina fittpiercingar.
Nej men seriöst, nej det har jag inte.

34. vart skulle du bo om du fick välja?
Tokyo

35. bor du i lägenhet eller villa?
Både och

36. vilken färg är snyggast på kläder?
Beror på vem kläderna ska sitta på

37. vad har du på dig?
Sidenkalsonger, trosor och t-shirt.

38. har du något i håret just nu?
Massa hårprodukter

39. vad har du gjort idag?
Öh, varit i skolan och därefter träffat Cornelia.

40. vad ska du göra imorron?
Skola

41. hur mår du just nu?
Trött som fan

42. hur brukar du annars må?
Olika, men oftast bra.

43. är du sjuk?
Som fan

44. har du ont nånstans?
Aaaasont i ryggen, den dödar mig. Jävla självhatare (internt)

45. har du gått till tandläkaren detta året?
Tror inte jag varit där på över 2.5 år faktiskt.

46. vad heter din pappa?
Kalla mig far, yafar

47. har du några syskon?
Ja

48. vilket är ditt favoritdjur?
Gillar inte djur

49. äter du ofta godis?
För ofta

50. vilket är ditt favoritgodis?
Gott och blandat, lakritsmarabou och lakritsplopp.

51. vad är det finaste som finns?
Musik

52. vilken är din favoritdryck?
Öl, cola och kaffe.

53. vilket är ditt favorit tv-program?
Grey's Anatomy eller Heroes

54. vilken är din favorit vecko dag?
*veckodag
Lördag

55. vem är din förebild?
Alla som langar till ungdomar.

56. vad är bäst med dig?
Att jag är snygg

57. har du några komplex?
Ja

58. hatar du någon just nu?
Ja

59. saknar du någon just nu?
Som fan, extremt mycket. Ja.

60. har du kysst en apa?
Nej, men en kille som såg ut som en.

61. vilket husdjur skulle du vilja ha?
Angelica i koppel

62. är du allergisk mot något?
Fula, jobbiga och irriterande människor.

63. har du ngt nytt gb-inlägg på bdb?
Orkar inte kolla.

64. hur många bilder har du lagt ut?
Orkar inte kolla

65. vad har du valt för bild här ovan?
Va?

66. vilket band är det dåligaste som finns?
Finns många att välja på

67. är du kär?
Nej :*

68. isåfall i vem?
James i team rocket ofc! :***

69. vad är din civilstatus?
Sexig

70. vad har du för sexuell läggning?
Straight as hell

71. är du homofob?
Nope!

72. är du medlem på någon annan sida än bilddagboken?
Nej, varför skulle jag vara det? Bilddagboken är ju bäst! Där jag kan lägga ut bilder där jag visar mina bröst och få en massa kommentarer ifrån fula killar utan liv!

73. isåfall vilken/vilka?
Nej sa jag ju!

74. vilket är det fulaste tjejnamnet?
Lillemor

75. vilket är det fulaste killnamnet?
Urf

76. har du varit hos frisören det här året?
Frida <3

77. använder du nagellack?
Nej

78. har du persienner, gardiner eller rullgardin i ditt fönster?
Ja

79. har du eget rum?
Ja

80. har du en dubbelsäng?
Hos pappa ja :*

81. har du en egen platt tv?
Nej

82. när flyttade du senast?
I April eller något

83. vilken stil har du?
Ja

84. vilken kändis skulle du vilja gifta dig med?
En som inte är för hårig

85. vilken kändistjej har snyggast kropp?
Ingen aning, brukar inte kolla på tjejers kroppar

86. vilken kändiskille har snyggast kropp?
Frank, Kyo, Matt och eh... Jeffrey Star

87. skulle du kunna tänka dig att bli prostituerad?
Nej jag vill inte få aids.

88. har du hoppat studsmatta det här året?
Måste tyvärr svara nej på denna frågan.

89. vilken är den godaste frukten
Äta frukt för att det är gott? lolwut?

90. äter du grönsaker varje dag?
Nej

91. dricker du så mycket vatten som man ska?
Ja

92. är du underviktig, normalviktig eller överviktig?
Ja

93. hur lång är du?
1.71

94. är du nöjd med dig själv?
Ja

95. vad är du bra på?
Skratta åt saker som inte är roligt.

96. har du en egen hemsida?
Bloggen?

97. är du medlem på den engelska bilddagboken?
Nej

98. hur gammal önskar du att du var?
20

99. vad är klockan just nu?
19.15

100. är det jobbigt att svara på frågor?
Ja

101. hur ser din dataskärm ut?
Ja

102. har du städat idag?
Nej

103. har du varit ute idag?
Ja

104. vem ringde du senast?
Cornelia

105. vad var du senast arg på?
Min mor eller vädret

106. vad har du för status på msn just nu?
Inte vid datorn, som typ alltid.

107. vad har du ätit idag?
Skolmat och pizza!

108. önskar du att du var tjockare?
Nej, verkligen inte.

109. hur många hus har du bott i?
2

110. är du medlem på last.fm?
Ohja!

111. lyssnar du på webradio?
Ohnej!

112. bäddar du sängen?
Verkligen inte, har faktiskt aldrig förstått poängen med att bädda sängen.

113. har du lätt för att somna?
Verkligen inte.

114. snarkar du?
När jag är förkyld, ja

115. vad har du för startsida?
Random

116. har du ett sladdlöst tangentbord?
Ja, det sitter liksom fast i skärmen. Har en så kallad laptop :$

117. brukar du ha högtalare när du pratar i telefon?
Bara när jag har telesex

118. vad lyssnar du på just nu?
Muse

119. vad har du för ögonfärg?
Diarrébrun som min kära vän Angelica brukar säga

120. vill du tatuera dig?
Ja

121 vad har du för visningsbild på msn?
En bild

122. vilka sidor/program är du inne på nu?
Vet inte, mitt andra IEfönster vägrar att öppnas

123. laddar du olagligt ner musik?
Nej det är ju taskit!

124. har du en egen ipod?
Ja! Min älskling! :*

125. är du fet?
Ibland

126. vad önskar du dig i julklapp?
Hårda paket.

127. ska du köpa prada mobilen?
Varför skulle jag göra det?

128. har du sett filmen &#146;linas kvällsbok&#146;?
Ja, med skolan

129. är du emo?
Ohja! jag är pure ljudvågor

130. vad stör du dig på?
De här frågorna

131. vad är emo enligt dig?
De här frågorna

132. brukar du lyssna på hög musik?
Nej det är farligt för öronen :$ men ibland gör jag det när mamma inte ser IHIHIHIHIHIH :$
Men ja.

133. vad gör du om dagarna?
Går runt och är trött.

134. tycker du om popcorn?
Japp... men inte popkornsmulor i sängen

135. vilken är din favoritläsk?
Cola

136. vad är din favoriträtt?
Pizza

137. vad tycker du om raggare?
Gay

138. vad tycker du om punkare?
Coolingar!

139. har du skärt dig nån gång?
SKURIT*
Men ja, för länge sedan.

140. är du död?
Jag är levande död! AAAH :@

141. är du osynlig?
Bara när jag har min osynlighetsmantel på mig!

142. filar du naglarna?
Nej.

143. har du fräknar?
Sexchattar

144. har du posters på dina väggar?
Yes

145. vem är snyggast i my chemical romance?
Frank

146. vem känner du som har haft mest mobiler?
My big black cock

147. vilket är ditt favoritämne?
Matematik och medieproduktion.

148. vilket ämne hatar du?
Samhäll A, Svenska A och datakunskap.

149. vilket ämne har du bäst betyg i?
Inte fått betyg på gymnasiet än, innan var det engelska, musik och biologi.

150. vilket ämne har du sämst betyg i?
Franska, idrott slöjd. I grundskolan alltså.

151. favoritstad?
Tokyo

152. favorit loka?
Alla <3

153. cola eller cola light?
Cola Dark <3

154. älskar du din dator?
Ja

155. är din dator bög?
Ja!

156. vad är ditt favoritplagg?
Kondom

157. vilka affärer handlar du oftast i?
Sex?

158. vart handlar du? (stad)
Göteborg

159. favorit tv-serie?
Den här frågan har jag redan svarat på lol.

160. tycker du top model är roligt?
Nej.

161. vilken är din favoritbok?
Lycka by Dalai Lama eller alla böcker i Twilightserien.

162. favoritfilm?
porr

163. vilken är den bästa musikgenren?
Din far

164. bada eller sola?
Knölla

165. katt eller hund?
Michael Jackson

166. åska eller sol?
Åska = Mys
Sol = Awesome!

167. vinter eller sommar?
SOMMAR! utan nederbörd

168. knarkar du?
Ohja! Knarkar ljudet av din röst varje dag :$

169. röker du?
Ja

170. super du?
Ja

171. äter du?
Nej

172. snusar du?
Ja

173. röker vattenpipa?
Ja, det händer

174. är MER gott?
Mer vadå?

175. tycker du om salt?
I viss mängd

176. har du kysst din egna spegelbild?
Nej

177. vad tänker du när du ser din spegelbild?
Beror på ifall jag har kläder på mig eller inte.

178. ät en banan!
Banan är äckligt.

179. har du runkat nångång?
Ja

180. använder du för mycket hårspray?
Nej, använder knappt hårspray

181. man ska borsta håret hundra gånger om dagen, gör du det?
Ska man inte alls det!

182. favorit säng?
*favoritsäng
Din :*

183. har du en snåpp?
Nej, jag har en penis, en stor och len sådan.

184. har du sovit i en säng på ett varuhus?
Ja ikea.

185. vill du ha sex just nu?
Bara om han gör allt jobb, är lite trött. Men kör till!

186. vem av alla du hånglat med är bäst på det?
Det ni :*

187. favorit meny på donken?
Köper aldrig menyer där.

188. donken eller burger king?
BK <3

189. svart eller vitt?
Nakenstädare

190. rosa eller grönt?
Rosa kalsonger.

191. död eller levande?
Rädda joppe!

192. rädda joppe?
Nej, låt honom lida

193. tittar du på tv just nu?
Nej

194. skulle du kunna vara med i en porrfilm?
Nej

195. favorit karaktär i simpsons?
Särstavning -.-"

196. skulle du kunna sjunga på allsång på skansen?
Nej

198. skulle du vilja gifta dig med marilyn manson?
Njä, han är ganska ful utan smink. Men skulle kunna ligga med honom... eller jo! gifta mig!
Han är rik

199. skulle du kunna tänka dig att ha sex med nån i blink-182?
Är det dom där dvärgarna eller?

200. städat eller stökigt?
Stökigt

201. bästa sex platsen?
Men särstavarN
Men sängen funkar väl? ... nej tvättmaskinen!

202. favorit halstablett?
Fishermans friend

203. är du ofta sjuk?
Ja

204. gillar du anonyma bevakare?
Kunde inte bry mig mindre, laddar ändå aldrig upp bilder.

205. vågar du rapa högt inför andra?
Nej, vad läskit :$ Tänk om jag får aids

206. skriver du mer än 2 utropstecken?
Nej, skriver aldrig mer än ett ifall jag inte är oseriös.

207. vad är klockan nu då?
19.28

208. vad är det för datum?
14/12-1892

209. vad ska du göra sen?
Ingen aning

210. är du inne på msn nu?
Ja

211. hur många har du blockat på din msn?
Den frågan har redan varit?

212. är nallar söta?
Ibland

213. är jonte söt?
Jonte vem?

214. vart handlar du helst mat?
Kinarestaurang : >

215. vilken är din favoritglass?
Kulor... h3h3... h3h3h3h3h3h

216. hemmakväll eller fest?
Fest

217. privat fest eller festa med folk på stan?
beror på vädret och hur mkt folk det är på den privata festen

218. ditt nordiska favorit land?
favoritland*
Finland

219. älva eller vampyr?
Vampyr?

220. gud eller djävulen?
I lol'd

221. vilken övernaturlig förmåga skulle du vilja ha?
Peter Petrellis :*

222. hus eller lägenhet, vad väljer du?
lägenhet

223. favoritgrönsak?
Skulpterad morotsdildo!

224. har du anorexia?
Ja lätt!! Varje dag mellan 12 och 5

225. vem shoppar du helst med; ensam, med kärleken, med kompisen eller med morsan?
Med plånboken

226. räcker hundra kronor till mycket när du är inne på H&M?
Nej.

227. Hur vill du dö?
Ja

228. skulle du vilja att det görs en sida för dig på lunarstorm när du dör?
Haha nej, verkligen inte.

229. Nedfryst, aska eller nedgrävd när du dör?
Inget av det

230. är bilddagboken den bästa sidan som finns?
Fan heller

231. hur ofta sitter du vid datorn?
När jag har extremt tråkigt, dvs. varje kväll.

232. har du klippt ditt eget hår?
Burger King

233. har du gråtit efter att du varit hos frisören?
Helt seriöst, nästan varje gång.
Från och med nu klipper endast Frida mig <3

234. Favoritöl?
Beror på vädret, men falcon funkar alltid.

235. vitt eller rött vin?
Båda är goda på olika sätt.
Men får ont i magen av rött, så jag väljer vitt

236. öl eller vin?
Öl! Vin funkar också men.

237. coca cola eller red bull?
Cola, lätt.

238. vad ska man blanda vodkan med?
Inget, man ska dricka den ren.

239. havet eller sjön?
Sjön, rädd för hav

240. favorit ö?
Den du tar mig till :*

241. vem står dig närmast; mammsen eller pappsen?
Ingen av dom

242. vad klarar du dig inte utan?
Dig! :*

243. behöver du mer kärlek?
Ohja, jag är så ensam och oälskad :(:(:(:(:(:( Ska nog bli emo nu.

244. blir du full varje helg?
Nej

245. är du natt eller dag människa?
Natt

246. är du vampyr?
OHJA!

247. har du varit med i något rollspel?
Varje dag... Not!

248. favorit the sims- spel?
Din mor

249. festa eller festival?
Festa på festival

250. ska du på pride?
Naken

251. vill du det då?
Nudist

252. är du transa?
Burger King

253. vad skulle du ändra på om du fick åka tillbaka i tiden?
Ja

254. vad skulle du välja åka framåt i tiden eller bakåt?
Fram

255. barn eller vuxen?
Vuxen

256. när ska du flytta hemifrån?
Snart

257. eller har du redan gjort det?
snart

258. går du i kyrkan varje söndag?
Ohja, ber till gud och äter mig mätt på inkorrekt propaganda .

259. svävar du på rosa moln varje fredagkväll?
Somfan!

260. har du piercat någon?
Vet inte

261. är du laglig?
Somfan, det är så taskit att inte vara det :(

262. skulle du kunna tänka dig att skönhetsoperera dig?
Ja

263. värsta musikstilen?
Blattemusik och gaypåp

264. rese sätt du föredrar? (båt, bil osv.)
resesätt*        men, flyg

265. är britney en bra mamma?
Careface. Lika bra som en bajskorv

266. vem är du mest lik i mumintrollet?
Gerard Way

267. vilken skådespelare är hetast?
Mozarellasticks

268. tvättbräda eller ölmage?
Tvättsvamp <3

269. vill du ha barn?
Non-conformist

270. har du sjungit singstar nångång?
Ja.. singstarkvällen <3

271. vilken är din favorit då?
Vagina

272. favorittparfym?
Ice touch och hugo boss energizer

273. använder du deodorant?
Nej jag är äcklig, men ja.

274. är du beroende av nånting?
Dig naken :*

276. favorit radio kanal?
Särstavning IGEN! vad är det här för skit?

277. favorit bil?
Den med stort baksäte och kraftig växelspak ;)

278. vad tycker du om att helen sjöholm har legat på sverige toppen i över tre år?
Det är förfärligt!
Nej ärligt, har aldrig ens hört talats om bruden.

279. favorit författare?
den som skrev hit och dit men ganska långt bort! <3
Seriöst, sluta upp med särskrivningarna!

280. vad vill du bli när du blir stor?
Ja inte stor iaf

281. favorit modeexpert olivia eller sofia båda från aftonbladet?
Ååååh va d loktar

282. senaste biofilm du såg?
Nån fes

283. skulle du torka dig med pengar om du hade flera miljoner?
Bara om reinfeldt ngn gång av ngn anledning skulle hamna på en sedel

284. är du rik eller fattig?
Fattig

285. vad tycker du om beckham familjen?
De är så coooooooola.
Care

286. favoritsport?
Sex

287. silver tåget eller kustpilen?
Mumintrollet!

288. har du sett filmen Spökhistorier?
Nej

289. var den bra då?
ja som fan, bästa filmen jag sett.

290. vilken historia är läskigast?
Emo

291. har du långt hår?
Nej

292. vill du ha längre/kortare?
Inte borelia i alla fall.

293. schlager nörd eller?
Klart!

294. kunga familj eller president?
MEN SÄRSTAVARN!

295. sämsta veckodagen?
Tomten finns visst!

296. har du en dålig hår dag idag?
hårdag*,           Ja

297. tror du på ett liv efter döden?
åh jag hatar läxor

298. är du politiskt intresserad?
Lite faktiskt.

299. är du rädd för att dö?
Nej

300. vad är klockan nu då?
19.39


Kommentarer
Postat av: roobin aka pro

Tänk att jag är så ball att jag läste alla!

2009-09-23 @ 19:54:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0