Barry é cool

Hej, hej, hemskt mycket hej!

Idag är jag ledig! Och över det är jag oerhört glad, inte för att fredagar brukar vara så jobbiga, men ändå. Jag har fått sova i alla fall. Har faktiskt inte gjort ett piss idag, vaknade för ungefär en timme sedan, åt och sådant, och nu sitter jag här igen, ska snart hoppa in i duschen och sedan ska jag ner till stan.
Hade tänkt att vara med en liten stund på Jespers repning och vara med honom efter. Awesome.

Ser ut att bli en bra helg, ska nog träffa Linus mfl. på lördag, förmodligen sova där osv. möjligtvis lite party
Nice!

Stör mig otroligt mycket på att jag inte blivit frisk än, nu har jag varit sådär halvsjuk i snart en vecka, vaknade med en större smärta i halsen som vägrar försvinna! Usch.
Ska se ifall jag får tag på halstabletter.

Jaja, bye!

Och btw, kan inte vara inne på msn på den här datorn!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0