Ctrl+A - Ctrl+C - Ctrl+V

Har datakunskap, ett av de tråkigaste ämnena någonsin. Som att man inte vet de simplaste windowsfunktionerna? Saker som ctrl+C osv. lärde man sig när man satt vid datorn för första gången...
Eller typ kontrollpanelen, vem vet inte vart den är?! Dör.

Jaja, det är lite kul för att min datakunskapslärare pratar så roligt, annars hade lektionen varit extremt tråkig.


Btw, enligt min naturkunskapslärare finns det flodfår på mars! Ska posta bild på hur jag tror att dessa underliga får ser ut någon dag.
"Man tror att det har funnits vatten på mars för att man har nämligen hittat flodfår där"
Haha, vet inte hur många gånger hon sa ordet flodfår den lektionen, dog<3
Min humor är sämst, jag vet.

Är utmattad som satan nu.

Kommentarer
Postat av: FJIDA

Nu tycker inte jag att du ska jetas! Jag fattar ju verkligen inte alla ctrl-komandon! Tycker du att jag är inkompetent då? :(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0