As days fade, and nights grow, and we go cold.

God kväll mina vänner, inte för att det känns som en speciellt god kväll, men ändå.
Haha, idag hade vi redovisning... Och Angelica hade glömt det vi skulle redovisa hemma. Gick jättebra, not!
Jaja, vi var i alla fall inte sämst.

Var så jävla opepp hela skoldagen så att det inte är sant, inte ens pannkakorna till lunch kunde få mig på bättre humör. Men vad ska man förvänta sig efter bara två timmars sömn?

Efter skolan köpte jag och Angelica pizza, helvete vad mätt jag är, åt inte ens hela och har fortfarande asont i magen för att jag blev så jävla mätt. Men ja, hade varit sugen på pizza hela jävla dagen. Det må ha kostat mig 60 spänn och smärta, men det var värt det!


Randombild jag tog någon vecka tillbaka när jag väntade på bussen lol.

I'm trying, I'm trying
To let you know just how much you mean to me
And after all the things we put each other through and

I would drive on to the end with you
A liquor store or two keeps the gas tank full
And I feel like there's nothing left to do
But prove myself to you and we'll keep it running

But this time, I mean it
I'll let you know just how much you mean to me
As snow falls on desert sky
Until the end of everything
I'm trying, I'm trying
To let you know how much you mean
As days fade, and nights grow
And we go cold

Until this, I mean this, I mean this
Until the end of...

Förlåt för alla lyrics jag laddat upp det senaste, men jag kan inte låta bli :$ Ihihihi!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0