0.(9) = 1?

Jag älskar mitt liv, tanken bara slog mig nyss. Vet dock inte riktigt varför eftersom det på det senaste mer eller mindre varit ganska jobbigt, vet inte heller varför tanken slog mig just idag då det inte varit en speciellt bra dag, men ändå! Så wihu.

Idag hade jag idrottslektion, har ännu full närvaro på idrotten! Är stolt över mig själv.
Det var i alla fall rugby, och att tacklas i leran är inte alltid mig grej, inte med bara tre timmars sömn i alla fall... Möjligtvis ifall jag är med vissa personer eller är väldigt arg, men tja, nej.

Jag och Angelica ligger även inte helt oväntat ett par veckor före alla andra i matten och slipper därmed läxor, så jag har inte direkt haft någon läxa sedan vi började vilket känns väldigt skönt.
Något som stör mig är dock ifall 0.(9) verkligen är lika med 1.  Jag får verkligen ryck, önskar att jag hade större hjärnkapacitet eller tja, typ att jag hade föds med en superhjärna som kan tänka så långt... Det hade varit riktigt bra.

Nu tänkte jag faktiskt sätta mig och radera några av de 40 000 sms som jag har i min mobil, kanske slutar lagga så extremt med mina sms då.


The faithful say its beautiful,
its god's will let the flood swell
and the bodies that break we'll just float down the river.
Stay tame, soft river, while we weigh our faith,
stay sweet, run softly, sweet river, the fool who wades
in doubt will float like concrete.
Come and fill your lungs. Come and fill your lungs.
There's so much hope buried underneath tragedy, its the same shade as concrete.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0