Weakness

Idag har jag tänkt alldeles för mycket, sedan gått ut på en uppfriskande promenad med Jesper, åkte hem och tänkte ännu mer. Efter att jag tänkt alldeles för mycket, och blivit arg, och tänkt på hur naiv jag varit, hur dumt av mig att jag faktiskt hade ett lite hopp om att det ska gå att tro på personer insåg jag att jag skäms över att vara människa, över hur dumt det var att faktiskt tro att personer säger en sak och menar det, att tro att vissa personer faktiskt har ett samvete så kom jag på hur meningslöst det är att tänka så mycket, det gör mig bara upprörd. Nu ska jag aldrig mer avvika ifrån mina principer, aldrig mer chansa, utan jag har mina regler som jag följer. Annars blir det bara till att go with the flow så att säga.

Men nu ska jag åka och träffa Jesper och köpa en massa godis så ska vi tjocka oss, kolla på family guy som är tillräckligt random för att man ska sluta tänka på bajs. Awesomeness, nu åker jag och blir tjock :)

Btw, kom precis på att det låter som att det första är om en speciell person, men det är det inte, i alla fall inte den ni tror.

Kommentarer
Postat av: Frida<3

Family guy har omvänd effekt på mig! :O Jag brukar bara tänka mer på bajs än vad jag brukar! (Vi pratar om BAJS som i BAJS BAJS nu va? För jag menar det bajs som man spolar ner i toaletten...)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0