Snart är det lördag.

Hej!
Ni fattar inte hur pepp jag är, så otroligt pepp att jag nästan gråter, nästan, nästan.
Rös av välbehag hela tågresan hit till skolan. Fatta!
Jag har längtat sedan den andra juni! Det är sjukt länge.
Kommer ihåg när jag fick reda på att de skulle spela, hur sjukt glad jag blev och nu är det liksom på lördag jag ska se de!

GAH, vet inte riktigt vad jag ska göra av all glädje. Samtidigt är jag lite småsur för att jag vet att konserten kommer ta slut :( och för att vi inte kommer hinna köa speciellt länge med tanke på att vi kommer vara framme i Stockholm rätt sent. Men ändå. Får jag höra Knights of Cydonia live gråter jag, kommer jag förmodligen göra ändå men tja.

För er som inte fattar är det Muse jag talar om, retards!


Btw, det är sjukt tråkigt i skolan utan Angelica :(
Får göra våran design till vårt repotage ensam, den fittan! Hon är knappt sjuk längre, men får inte komma för att hon fortfarande smittar, har träffat henne fem av de sex dagarna hon har varit sjuk och jag har fan inte blivit smittad ska jag säga er, men det är väl kanske för att jag är grymt awesome, till skillnad ifrån resten av min skola...
Men tror att hon kommer imorgon. Great.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0