Pull my strings just for a thrill

Vaknade skittidigt (8.45) för att åka till tandläkaren, där de säger att jag antingen får operera fram hela underkäken och ha räls i hundra år eller inte göra något alls åt mitt överbett, jag valde det sistnämnda. Wonder why...
Något som är smått lustigt är att alla mina tänder inte växt ut än, trots att de skulle gjort det för flera år sedan. Yeeaah...

Sedan tänkte jag dra hem och vila, men icke, hade glömt nyckeln i lägenheten och det var ingen där, så gick hem till Jesper en stund där vi bland annat kollade på liftarens guide till galaxen, härlig film. Sedan drog jag ner till stan med en buss som var tio minuter för sen (kallt!) för att upptäcka att den bussen som jag skulle ta till pappa inte går (död åt västtrafik.se) så får vänta i typ 40 minuter på nästa, värt.

Nu är jag här och inser att jag hatar att vara ensam mer än nästan något annat, i alla fall nu. Jag hatar höst och vintern, man mår fan aldrig bra då, eller jo, men det är fan svårare att vara glad på vintern är vad det är att vara glad på sommaren. Men något som är bra är väl att Angelica kommer hit om ett par timmar, värt, för att jag kan omöjligt må såhär när jag är med kompisar, måste alltid ha folk omkring mig annars avlider jag.

Nu tänker jag göra något med mitt dåliga humör, typ spela något våldsamt tv-spel eller tja... Det orkar jag inte. Får väl städa mitt rum lite med tanke på hur stökigt det blir varje gång jag blir på dåligt humör. Ni gillar mina mood-swings, mkey? Ni gillar att jag sitter och lyssnar på bögmusik.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0