Pretty woman, hehe.

Hej, och fyfan vad aktiv jag varit på bloggen idag!
Jag har askul, sitter och pratar med Jeppe i telefon samtidigt som jag kollar på när han gör roliga miner i cam, fick dock inte lägga upp print. Hahah, ganska förståeligt ändå. Trodde att jag skulle få jättetråkigt ikväll, men icke. Sedan så ringer han ocheh.

När han ska sova så ska jag se på pianisten och därefter sova, sova jättelänge! Är fan skittrött... Och hungrig.
Blir chips och cola antar jag.

Han har klippt sig btw :) Det är lite kort men annars ser det faktiskt rätt bra ut, i cam i alla fall :)


Hahahah, nej du får det vara nog med onödig information! Dags att fixa något till mig arma hungriga mage : D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0