Ont

Pain, fortfarande ont i kroppen, främst i revbenen.
Så ont att jag knappt orkar göra mig i ordning, haha. Vaknade strax innan 9, gick upp och fixade mat, gick och la mig igen. Fick sms av Jesper, så fixade sminket väldigt snabbt och snart tar jag bussen hem till honom med helt, 100% oplattat hår. Somnade till och med med blött hår så att det ser ut som fan, har inga produkter eller något alls i. Så ont har jag, att jag går ut med hår som får mig att se ut som någon av "made-tjejerna" på mtv innan de får makeovers, typ "Hii, I wanna be made because I can't do my hair by myself and I need someone to teach me how to be pretty, ehe-ehe-he. (de är rätt fula efter också men...)

Nu ska jag gå ut, hämta ut pengar och se ifall min favoritkiosk har öppet för att de hade de inte i fredags eller lördags morgon. Bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0