Ont, rygg, massera mig.

Åh, äntligen hemma.
Känns konstigt att säga så... Brukar undvika att vara hemma i vanliga fall, men nu är jag helt slut, ont överallt och skulle förmodligen inte orka att vara någon annanstans än just hemma. Har bytt kläder, fy fan vad skönt.
Har ont nästan överallt, men mest i ryggen, min rygg är nog värre än någonsin just nu, är osäker på ifall jag ens kommer kunna somna som det känns nu. Hälen är rätt illa också, haltar.
Jag känner mig som en gammal tant, för att jag måste sätta mig ner och vila hela tiden... Min rygg är inte att leka med! Även mina knän är lila av blåmärken, eller lilamärken kanske det heter då, mys. Inte.

Ifall man kollar på min kropp nu skulle man kunna tro att jag blivit misshandlad eller något, haha! Jaja, det går förhoppningsvis över snart.
Tänkte hoppa in i döschen snarast möjligt, ska bara orka resa mig upp. Grrreat.

Btw, köpte en ny miniräknare idag, är lite kär. Ska gifta mig med den... Känns typ som när man var liten och fick en ny leksak.
... Åh, jag är så nördig, men stolt över det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0