Om nom nom nom

Hejsan, tänkte bara säga att godis kan få vem som helst att må bra, eller tja, bättre i alla fall. Måste sluta upp med att äta godis hela tiden, kommer bli tjock och råfattig.

Idag fick vi tillbaka matteproven... Jag fick 29/30...
Många skulle väl kalla det bra, men jag blir seriöst arg. Jag har fått en poäng ifrån full pott hur jävla många gånger som helst, sjukt jävla störande. Åhhh! Skulle hellre få 25-27 än 29. Ett jävla slarvfel, bajs!

Hatar verkligen prov över huvud taget, men vem gör inte det i och för sig?
Har prov på både måndag och tisdag, som är hundra gånger värre än matteprov eftersom det är i samhäll och naturkunskap. I matten behöver man bara använda sitt logiska tänkande, men där måste man kunna namn på gamla gubbar, tråkiga teorier och idiotiska ideologier. Orkar verkligen inte plugga, det får gå som det går... Kan inte ett piss på det vi ska ha prov på. Arg.


Men imorgon är det i alla fall helg! Awesome.
Har som varje fredag bara två lektioner, slutar 11.55 och sedan är det helg. Är sjukt trött och vill sova ut.

Börjar störa mig på att det är kolsvart när jag går till tåget, det är inte så mysigt som det låter att sitta i minusgrader och titta på stjärnorna som det låter...

Btw, de som inte addat mig på facebook kan ta och göra det. Cassandra Winner.


Did we all fall down?
From the lights to the pavement
From the van to the floor
From backstage to the doctor
From the earth to the morgue


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0