Megmegpöng

Halloj, kom alldeles nyss hem ifrån den bästa dagen/kvällen på väldigt länge, inte för att det hänt något speciellt.
Varit med pungen, åkt hem till Frida med honom, sett på Napoleon Dynamite, spelat musik, pungen stack, Cornelia kom, följde Cornelia hem och åkte.

Men jag var så relaxed, slutade tänka på allt som är jobbigt atm och hade roligt istället. Helt klart värt.
Var awesome att träffa Frida, speciellt eftersom att jag typ aldrig träffar henne längre, Cornelia också såklart.

Men nu när jag är hemma kan jag inte sluta tänka på en sak som är fel, en sak som gått fel som jag hoppades att få göra rätt idag. Men icke. Får väl hålla käft och hoppas på det bästa.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0