Jizzed my pants biatch.


Hahah, tänkte inleda inlägget med ett fint exempel av vad jag gör när jag får lite tid över på medieproduktionen.

Klockan är tidigt och jag slutar om typ tre timmar, jag är trött so is Angelica som ligger och sover på min arm... Nyss i alla fall, nu reste hon sig upp. He-he.
Det regnar och är anuskallt, inte för att ett anus rent biologiskt borde vara speciellt kallt, ifall inte varelsen med anuset i fråga är död. Så ja, det är likanuskallt.
Ja, jag är random och så trött att jag tänker på oväsentliga saker, med det är lite mysigt ändå. He-he.

Hehe, jag orkar inte skriva rent min intervju med Hans så jag sitter här och bloggar istället, Angelica har återigen lagt sig för att sova, fast nu på bänken framför henne. He-he.
Hellre råg i ryggen än säd i byxan säger hon nu när jag bad henne säga ett skämt till bloggen, inte speciellt roligt men duger när man är trött.

Kanske återkommer med ett bättre skämt, hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0