Jag gillar inte höst. Verkligen inte.

Wäh, saker går inte som jag vill just nu. Men whatever.
Ge mig helg! Inte för att jag har något planerat för helgen men just nu vill jag bara lägga mig ner i min stora säng jag har hos min far och sova utan att stressa eller tänka på något alls. Awesomeness.
Fast imorgon är det faktiskt onsdag, dvs. att halva veckan gått. När det är onsdag så är det nästan torsdag och torsdag är dagen innan helgen, då behöver man inte ens gå och lägga sig tidigt för att nästa dag är fredag då jag slutar 11.55.
Hahah, mina veckodagar går fan ut på att räkna ner till helgen, illa.
Btw, kommer förmodligen inte orka att åka till Göteborg i helgen, men den som vill kan komma hem till mig hos min far eller typ allmänt träffa mig i trollhättan.

Åh, det regnar ute, ifall det regnar imorgon när jag ska till tåget/skolan blir jag fan ledsen, eller tja, arg kanske.

Tänkte uppbehålla min hjärna med lite matte eller liknande nu, prov på torsdag och jag kan inte det jag bör kunna.



Want me
I know you need me
So take me now,
While you can.
Tomorrow it'll be to late.
To late babe, to late.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0