Ica's egna varor!!

Att komma upp imorse var en oerhörd ansträngning måste jag säga, kom inte upp förrän halv sex. Är extremt trött nu, funderar på att ta en powernap innan jag ska ut och träffa Jesper lite senare, men frågan är ifall jag kan. Att dra powernaps har inte gått så bra det senaste, somnar helt enkelt aldrig.

I alla fall, till det jag ville säga med inlägget. Gissa vad jag ska göra imorgon?
Intervjua Hans Mosesson! Mer känd som "Ica-Stig". Höhö, awesome. Är dock skitnervös, det är min första riktiga intervju och så är den med en känd person. Men det ska allt bli roligt! Lite avundsjuka är ni allt.
Anledningen till att jag (tillsammans med Angelica) ska göra detta är att vi i skolan fick i uppgift att intervjua och skriva repotage eller artiklar om en person till en skoltidning, vår klass valde temat kändistidning som tema och jag fick idén om att försöka kontakta just Hans, vilket visade sig vara en bra idé i och med att vår skola till och med haft kontakt med honom innan, och han ställde upp på det.
Lite stolt är jag allt!

Dock har vi inte tillräckligt med frågor, ifall någon har ett bra förslag på vad man kan fråga får ni smsa eller kommentera här innan imorgon eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: XtotheC

ubriken ''jost'' sjöng jag för dig ;D

2009-10-15 @ 11:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0