HEJ

Är jag bäst eller vad?
Faktum är att jag är det... Var i alla fall bäst i klassen på provet i Naturkunskap A.
Var fan nära på att skita ner mig av rädsla för att få IG på det jävla provet, kunde knappt någon av frågorna alls eftersom att jag inte hade läst på, men chansade som en galning och det lönade sig, haha!
35.5/42 låter kanske inte så bra men tja, ligger i alla fall på VG-MVG, så jävla bäst är jag.
Okej... nu ska jag inte skryta mer... Men kommer att få MVG i engelska ifall jag fortsätter som jag gör och ligger först i datakunskapen. Utan att plugga hemma alls. Hehe, slut på skryt.

Har datakunskap nu, inte ett skit att göra då jag är klar med allt och majoriteten av de andra inte ens har gjort hälften... Värt!

Jaja, bye!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0