Fesk

Hejhej, jag har ont i huvudet...
Imorgon kommer bli en dålig dag, jag känner det på mig.
Mest för att Angelica är sjuk och jag kommer behöva åka till skolan själv och behöva vara med min tråkiga klass utan henne, och för att jag har idrott... och prov i naturkunskap när jag inte pluggat ett piss till det. Tänkte läsa igenom lite snabbt på tåget imorgon och se hur det blir. Tror inte ens att jag kommer gå på idrotten, har ju faktiskt full närvaro på den hittills så jag måste ju inte direkt gå, bara att jag vill inte bryta min 100% närvaro allt som allt bara för att jag inte vill ha idrott en gång, får se hur jag gör.

Usch, vill bara att det ska vara fredag nu, då ska jag på Jespers spelning, sedan på lördag blir det muse(!!!) och därefter har jag typ lov, ja, jag har "typ" lov. För att på min "roliga" skola heter det nämligen vecka till förfogan istället. Men eftersom att jag inte ligger efter i något tror jag att jag är ledig den veckan, sjukt skönt för att vara ärlig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0