Leave me alone its nothing serious. Cave<3

Mh, älskar att jag fått i stort sett hela muse spelning på hovet i mp3. Mys som fan, sitter och drömmer mig tillbaka och gråter nästan. Fan vad fjollig jag är.
Fattar inte hur SvD, DN och Aftonbladet kunde skriva att spelningen var dålig, förmodligen för att ingen av deras recensenter ens tycker om Muse eller den typ musik som de spelar. De flesta av recensionerna får en att tro att de hängt i baren istället för att ens titta på bandet.
Tacka vet jag expressen, de vet vad de talar om.

Var awesome att tjocka mig förut btw, om nom nom, det enda jag ätit idag och igår är fryspizza och godis, nu har jag dock inga pengar alls kvar, vet inte hur jag ska köpa cigg. Kanske dags att sluta? Skulle förbättra min ekonomi enormt, dock skulle jag bli fet. Det skulle vara det värsta som skulle kunna hända mig, ifall jag blev tjock alltså... Alltså, en del människor kan se bra ut trots en övervikt, jag är inte en av de, som tur är har jag tillräckligt bra ämnesomsättning för att inte bli det så lätt. Men ska inte ta något för givet, så ska jag börja äta lite bättre igen.

Hahah, mina läsares careface måste vara otroligt stort nu<3 Känner mig random, är inte det minsta trött, de flesta på msn sover, jag är rastlös och vet inte vad jag ska göra.


Langar bild på muse ifrån hovet, bilden tog jag ifrån expressen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0