You could be my unintended

Jag verkligen hatar att jag har börjat drömma så sjukt mycket den senaste tiden, det är som att när man drömmer för mycket ändras ens syn och värderingar, inte värt!
En annan sak som är jobbig är att vakna, och vara relativt utvilad men inte veta vad man ska göra, det är fan hemskt. Att ligga kvar i sängen för att vänta på att tiden ska gå... Säger ja nu när jag har lov, haha, kommer ångra att jag sagt detta.
Fast idag hade jag faktiskt bara tänkt att sitta och ta det lugnt, det är bara det att jag blir så rastlös när jag gör det, får se hur jag gör. Just nu är jag seg som fan och orkar knappt resa mig upp trots att jag vaknade för snart tre timmar sedan, gött.


Som bonus får ni en bild på Frida när hon kollar ut genom ett fönster och anser att tåget åker för snabbt.

Kommentarer
Postat av: Frida<3

DET GÅR FÖR SNAAAAABBT!!!! :O blinkar hysteriskt


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0