How can we win, when fools can be kings?

Idag har verkligen inte varit min dag kan jag säga er, extremt trött, gått runt och kisat hela dagen, ser lite kul ut faktiskt.
Kollade mig nyss i spegeln och märkte att mina ögon är helt blodsprängda, dags att sova snart?

Försökte faktiskt dra en powernap innan jag drog till Angelica, men det gick inte så bra. Först råkade jag välta ett stort glas med vatten så att allt vatten rann ut över min säng och glaset krossades på golvet, inte kul. Tog skitlång tid att städa upp allt. Därefter skulle jag återigen försöka sova, i min då genomblöta säng. Då smsade Jesper och sa att jag skulle ringa precis när jag var påväg att somna, pratade med honom en stund och försökte därefter återigen att somna, men då ringer Angelicas mor. Efter det var det ingen idé att somna, så käkade och drog till Angelica.

Sedan blev det m15 för att kolla på Jespers spelning, helt okej faktiskt, har sett de prestera bättre men det gick bra ändå.

Nu funderar jag på att lägga mig snart, mina ögon svider som fan, kan knappt kolla. Måste skaffa ögondroppar.
Ska upp tidigt imorgon, inte börjat packa eller något alls, så gör det på morgonen imorgon istället, haha. Ska lätt sova på vägen till Stockholm, vilket kommer vara en väldigt tråkig väg i och med att jag inte har min iPod... :(

Btw, omogna falska människor som gör bort sig så fort de öppnar käften i mitt hjärta<3

Btw 2, jag kommer gråta sönder av lycka ifall jag får höra Knights of Cydonia live imorgon, velat se den live hur länge som helst. En av de få låtar jag verkligen vill se live innan jag dör.


Kommentarer
Postat av: Frida<3

CAVE! :D Och super massive ;) HOHOHOHOHOHOHOOO! NU ÄR JAG GLAD!! :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0