Je vous manque beaucoup

Nu har jag internet här igen :3 Awesome!
Det har varit en enormt seg vecka, jag har varit extremt trött, var nära på att svimma när jag väntade på tåget igår. Seriöst. Men har inte riktigt haft något bra tillfälle att sova den här veckan. Har dock fått papper och skit ifrån Sahlgrenska som skall lämnas in, dvs. snart ska jag sova på sömnlabb. Inte för att jag tror att de kan hjälpa mig, men ändå.

Men imorgon blir det i alla fall lite party, vilket känns oerhört bra efter en lång och seg vecka. Behöver verkligen komma ifrån vardagen innan jag får ett nervöst sammanbrott.

Snart ska jag nog till pappa, som varje fredag. Trevlans. Ska försöka sova ut inatt, mår ärligt piss både fysiskt och psykiskt. Usch, usch, längtar tills jag sovit, man mår alltid bättre då.


Jag ljög, för att hindra mig själv
ifrån att få det jag inte bör ha,
känna det jag inte bör känna.
Jag har ändrat mig nu, jag vill.
Men det är för sent.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0