One more morning trying to forget.

Tjenamors, intervjun idag gick faktiskt bra, var dock så nervös att jag trodde att jag skulle avlida, kände mig så fruktansvärt oförbered trots att jag spenderat en hel del tid på att förbereda mig. Men tycker ändå att det var riktigt duktigt gjort av mig att lyckas fixa en intervju med en någorlunda känd person på så kort tid, vi fick uppgiften i fredags och intervjun ska vara klar imorgon. Så tja, jag är väl helt enkelt bäst.

Iaf, ganska värd dag i allmänhet, har slösat alldeles för mycket pengar på skit though, kaffe, en massa lakritsplopp och cola. Får jag sluta upp med, annars kommer jag inte ha pengar alls i slutet av månaden... Vet inte riktigt hur det ska gå i Stockholm för att vara ärlig, kommer inte ha en enda jävla krona, men whatever. Det löser sig säkert (olikt mig att vara så positiv...).

Kände faktiskt det imorse, att detta är en dag då jag tänker vara positiv alltså. Jag hade sovmorgon, så det var faktiskt ljust när gick till tåget. Hade lite tid över så satte mig ner med mitt kaffe och en cigg och tänkte endast på hur mysigt det var och inte på att jag inte hade min iPod(jo, kanske lite, men jag blev inte arg... sörjde bara lite), att fåglarna i vanliga fall skulle irriterat skiten ur mig, att jag hade skoskav eller något annat jobbigt alls.



Tre "just-nu-låtar"
Please, please, please let me get what I want - Muse
Romeo and Juliet - The killers
You just can't win - The Dead Weather

De två första är covers, mycket bättre än originalen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0