Update

Hej, tro inte att jag glömt bort bloggen, för att det har jag inte.
Kände bara att det varit så mycket inlägg som framför min vardag som väldigt dålig och jobbig, och det kanske är det som är sanningen. I alla fall om man tänker över hur det varit nu det senaste. Jag vill inte vara en sådan som sitter och bloggar om hur mycket man hatar sitt liv och så vidare. Men det känns svårt att göra annat i dessa tider.
Allt verkar verkligen bara skita sig och det enda jag får är dåliga nyheter, hela jävla tiden.
Bland annat kan jag säga att jag har tappat min iPod, värd ca. 2000 och med extremt mycket musik i, bland annat en massa skit som inte går att få tag i. Min mormor har troligen leukemi, bajs. Jag har i stort sett ingenstans att bo, inte där jag inte får stå ut med en helvetes massa skit i alla fall, och av vissa anledningar kan jag omöjligt flytta. Jag sov inte ett piss i natt för att jag var extremt irriterad över en massa anledningar som jag inte nämner här. Jag drömmer brutala drömmar varje natt och vaknar minst en gång varje halvtimme och kan inte somna om. Jag har inga pengar. Det finns hur många fler sådana här grejer som helst, samtidigt som att jag måste finnas där för de personer som behöver mig, men tänker inte nämna allt på bloggen, känns inte rätt helt enkelt.

Tänkte bara så att ni vet, att jag orkar inte med fler dåliga nyheter just nu, jag orkar verkligen inte. Jag har inte hört något bra för alldeles för länge. Men w/e, jag försöker att leva i nuet och inte tänka för mycket, koncentrera mig på min nuvarande uppgift och fylla tankarna med sådant som är väsentligt, och det går för det mesta, när jag inte är hemma, eller ensam.

Nu ska jag i hopp om att hitta min iPod (vilket inte kommer att hända eftersom att jag redan letat igenom allt hur många gånger som helst) städa mitt rum och därefter försöka mig på en powernap. Gnite.


Good times for a change
See, the luck I've had
Can make a good man
Turn bad

So please please please
Let me, let me, let me
Let me get what I want
This time

Haven't had a dream in a long time
See the life I've had
Can make a good man bad

So for once in my life
Let me get what I want
Lord knows, it would be the first time
Lord knows, it would be the first time


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0