Den värsta frågan.

Hej, har varit sjukt aktiv på bloggen idag, jag vet :)

Fredagsmys is the shit, har inte gjort ett piss idag efter skolan och jag gillart! Var sjukt trött så gick hem och la mig i sängen och småkollade på lite serier tills jag åkte till pappa och la mig i sängen med datorn. Fast det finns inte så mycket att göra i pissvädret, snöblandat regn är inte att leka med kan jag säga er! Det är fan hemskt. Det är svaret på den värsta frågan!

Sedan har jag väl suttit och diskuterat mina framtidsplaner med resten av de som är bosatta här i huset, främst hur det ska bli när jag blir diktator, vinner en miljon eller botar cancer i riddarrustning. Har inte riktigt bestämt mig för hur det blir... Att vinna pengar är ju faktiskt sjukt lockande, bara att det finns ingenstans att vinna så mycket.
Botar man cancer kommer jag bli mördad innan det kommer ut och diktator känns ju lite ansträngande trots att det är för Sveriges bästa i och med att alla nuvarande partier inte har något vettigt att komma med. Så att tja, vad tycker ni?
Jag har så livlig fantasi, de flesta festliga saker kommer jag på när jag åker tåg. Har faktiskt inget emot att pendla om man bortser ifrån att jag måste gå upp tidigt på morgonen, annars är det rätt mysigt. När man har musik i alla fall... Man får tid att tänka på random saker som man annars inte har tid för, precis som roliga framtidsplaner. Haha!

Imorgon blir det kanske film hos Frida med Jesper, även kanske Angelica och Xisco, ifall Angelica blir frisk dvs.

Well, well. Nu ska jag ner och fredagsmysa och se på film och sedan ta en promenad i kylan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0